Antrenamente

Antrenament cu viteză variabilă

Antrenament cu viteză variabilă. Unele variabile ale antrenamentului cum ar fi variaţia şi ordinea exerciţiilor, precum şi numărul de repetări şi seturi pe care le faci într-un antrenament trebuie schimbate cu o oarecare regularitate. Asta dacă speri să vezi rezultate în sală. Cercetătorii au aflat că viteza repetării este un jucător la fel de important în ecuaţia muşchi/ fitness. Oameni de ştiinţă australieni au raportat că subiecţii care s-au antrenat cu repetări rapide/explozive la flexia antebraţelor pe braţe au înregistrat o creştere a forţei bicepşilor semnificativ mai mare decât cei care au folosit repetările lente.

Şi totuşi, grupul care a folosit repetările lente au avut un grad ceva mai mare de hipertrofiere. Oamenii de ştiinţă cred că aceasta se datorează timpului mai îndelungat în care muşchii au fost sub tensiune şi eliberării de hormoni anabolici. De fapt, cercetători japonezi au raportat că subiecţii testaţi care au executat repetări lente la extensia gambelor au avut creşteri mai mari de hormon de creştere şi de testosteron decât atunci când au făcut acelaşi exerciţiu cu repetări cu viteză obişnuită.

Un studiu asupra repetărilor explozive, însă, a arătat că ard mai multe calorii. Pentru că fibrele cu contracţie rapidă sunt mai puţin eficiente din punct de vedere energetic decât fibrele cu contracţie lentă. Aceasta înseamnă că folosirea repetărilor rapide pot să te ajute să-ţi măreşti forţa şi să pierzi grăsime. Atunci când îţi schimbi exerciţiile, greutăţile şi intervalele de odihnă, ai grijă să modifici şi viteza repetărilor pentru a-ţi atinge scopurile.

Menţine viteza obişnuită a repetărilor. 1-2 secunde în faza pozitivă şi două secunde la cea negativă – ca bază a antrenamentului tău. Foloseşte-o în majoritatea timpului! Include repetări rapide – explozive în partea pozitivă, dar controlate şi lente în cea negativă. Asta pentru a favoriza creşterea forţei şi a puterii, dar şi pentru a arde mai multe grăsimi. Foloseşte repetările lente – 3-10 secunde sau mai mult în total – pentru a încuraja creşterea musculară.

proteine & suplimente sportive

Recomandari FIT4PRO

FLOW 2:1:1 BCAA 360g NUTRIVERSUM

83,00 lei

FLOW 2:1:1 BCAA este o formula de aminoacizi cu aroma cu 5000 mg conținut de BCAA raport 2: 1: 1.

PURE ISO Pro 1000g NUTRIVERSUM

99,00 lei

PURE ISO Pro este produsa cu materia prima de calitate premium de la Fonterra si este suplimentata cu un complex de enzime digestive Nzyme System® (bromelaina, papaina, lactaza) pentru a maximiza absorbtia si a te ajuta sa iti atingi potentialul maxim.

PURE Whey PRO 1000g NUTRIVERSUM

88,00 lei

Pentru noua formulă PURE Whey PRO s-a folosit materia primă de calitate premium de la Fonterra la care s-a adăugat un complex de enzime digestive Nzyme System® (bromelaina, papaina, lactaza) pentru a maximiza absorbția și pentru a te ajuta să-ți atingi potențialul maxim.

Real Pharm REAL MASS 1KG

39,00 lei

Proteina sănătoasă este rapid absorbită de corp, oferă o nutriție completă și te ajută în procesul de construire a masei musculare.

Related Posts