Antrenamente

Antrenament specific: Pectorali (II)

Antrenament specific: Pectorali (II)

Împins cu gantere din culcat pe banca orizontală

Ganterele oferă o mai mare traiectorie a mişcării şi sunt mai greu de controlat decât haltera, aceasta necesitând implicarea mai multor muşchi stabilizatori.

Culcaţi-vă cu faţa în sus pe o bancă orizontală şi ţineţi ganterele lateral faţă de piept. Împingeţi pentru o extensie completă a braţelor fără a fixa coatele; ganterele trebuie aproape să se atingă.

Coborâţi încet greutăţile lateral aproape de piept.

În timp ce coborâţi ganterele, coatele trebuie îndreptate lateral. Ţineţi greutăţile lateral, în apropierea pieptului, în partea de jos; nu le permiteţi să coboare prea mult.

SFAT: Dacă folosiţi greutăţi mari, care au dimensiuni apreciabile, rotiţi încheieturile pe măsură ce împingeţi pentru a apropia cât mai mult ganterele.

Fluturări Peck-Deck

Acest aparat este o versiune a fluturărilor cu gantere sau cu cabluri din culcat orizontal. Aparatul oferă mai mult control pentru că vă permite mai bine să menţineţi poziţia cotului pe toată traiectoria mişcării.

Aranjarea aparatului este importantă: Poziţionaţi banca ţn aşa fel încât coatele şi umerii să fie pe acelaşi plan orizontal pentru beneficii maxime.

Aduceţi mânerele alături în faţa voastră, storcând puternic pectoralii înainte de a reveni în poziţia de plecare.
Strângeţi omoplaţii aproape, împingând pieptul înainte fără a vă supraîntinde umerii.

SFAT: Pentru a pune accent pe partea intern-mediană a pieptului, faceţi repetări parţiale pe sfertul de vârf al traiectoriei mişcării la sfârşitul cel puţin al unui set.

 

Antrenament specific: Pectorali
Antrenament specific: Pectorali (I)
Antrenament specific: Pectorali (II)
Antrenament specific: Pectorali (III)
Antrenament specific: Pectorali (IV)

Autori: BILL GEIGER, MA – muscleandfitness.ro

proteine & suplimente sportive

Recomandari FIT4PRO


Related Posts

Lasă un răspuns