Antrenamente, Suplimente

Ce poţi realiza în 60 de zile?

Ce poţi realiza în 60 de zile? Destul de multe!

Urmează acest program, realizat de expertul în fitness James Grage, şi vei fi în mare formă în numai două luni.

Mulţi tipi merg la sală, trag de fiare cât de tare pot câteva zile sau săptămâni, apoi o lasă mai moale când fie că se simt terminaţi, fie dau de necaz accidentându-se. Evident, există o cale mai bună de a te antrena evitând epuizarea musculară sau a sistemului nervos central. Planul din acest text este o cale mai bună şi a fost formulat de unul dintre cei mai respectaţi oameni din industria fitnessului, James Grage, co-fondator şi vicepreşedinte executiv al BPI Sports din Hollywood, FL. Grage nu este numai un om de afaceri de succes, ci şi un şobolan de sală în tranşee care a tras de fiare zeci de ani şi care are un fizic striat numai bun de arătat.

Ce poţi realiza în 60 de zile?

”Pot să-mi dau seama când corpul meu începe să se resimtă şi să fie predisus la accidentări,” spune Grage. ”Scopul meu a fost de a crea un program care să permită oamenilor să se solicite fără a se supraantrena.” Grage a realizat aceasta printrun mod de programare pe care sportivii de elită l-au urmat tot timpul: alternarea antrenamentelor grele cu cele uşoare. Fiecare zi grea este urmată de una uşoară sau de o pauză. Aceasta favorizează recuperarea astfel încât să nu te suprasoliciţi cu prea multe antrenamente dificile într-o săptămână.

”În zilele grele te concentrezi pe forţă şi putere cu repetări puţine [4–8] executate rapid şi exploziv,” spune Grage, care a separat programul în cinci cicluri de câte 12 zile şi în care numărul de repetări creşte la fiecare ciclu. ”Zilele uşoare le echilibrează şi Previn supraantrenamentul. În zilele uşoare concentrarea se face pe intervalul repetărilor care cresc mărimea (hipertrofie) [8–12] şi pe o execuţie mai lentă a care pune accentul pe partea excentrică [negativă] a mişcării.”

Poţi obţine un corp mai mare, mai puternic, mai definit şi mai puţin predispus la accidentări în numai 60 de zile, iar totul porneşte chiar de la pagina următoare.

PROGRAMUL DE ANTREnament de 60 zile
Imagini (descriere):

MERS FANDAT. Foloseşte o bară fixă sau încărcată şi coboară genunchiul din spate cât mai mult. Când păşeşti înainte, sprijină-te pe călcâiul piciorului din faţă.

RIDICAREA braţelor lateral din şezând. Nu folosi inerţia; fă o pauză la capătul de sus al mişcării. Aceasta ar putea să necesite gantere mai uşoare decât de obicei.

RIDICAREA UMERILOR CU FRÂNGHIE. Foloseşte o frânghie ataşată la un scripete de jos. Păşeşte înapoi astfel încât plăcile să fie suspendate în poziţia de jos. Ridică umerii şi opreşte-te o secundă în poziţia de vârf.

FLEXII PAIANJEN CU GANTERE. Aşează-te cu pieptul sprijinit pe o bancă înclinată la 45 de grade. Flexează greutăţile până ajung în dreptul umerilor.

RAMAT CU GANTERA. Trage greutatea spre şold. Aceasta ajută ca partea inferioară a dorsalului să fie implicată, o zonă care nu poate fo solicitată când ramatul se face spre umeri.

PRESA. Pentru a obţine beneficii maxime de la împinsul cu picioarele la presă, coboară platforma cât mai mult.

Autor: Joe Wuebben, Foto: BOB CROSLIN – muscleandfitness.ro

Autor: Joe Wuebben, Foto: BOB CROSLIN – muscleandfitness.ro

proteine & suplimente sportive

Recomandari FIT4PRO

Balkan Pharma Preg

(27 de recenzii de la clienți)
145,00 lei

Balkan Pharma Preg este un produs revolutionar pe piata suplimentelor care sunt destinate maririi secretiei de hormoni steroizi masculini.
Datorita retetei unice acesta se diferentiaza de celelalte produse similare existente pe piata.

Maximum KREA GENIC Powder 554gr

143,00 lei

O nouă formă de prezentare, sub formă de pulbere, asigură o cantitate mai mare la un preț mai avantajos.

Related Posts