Antrenamente

Deltoizi posteriori bombaţi

Deltoizi posteriori bombaţi. Cum?

Deltoizii posteriori au rolul de a rotunji dezvoltarea umerilor, la propriu şi la figurat. Au un rol esential nu doar pentru proprția braţelor, dar şi pentru cea a spatelui. De multe ori, deltoizii posteriori sunt subdezvoltaţi pentru simplul motiv că nu sunt vizibili când îţi încordezi şi îţi admiri bicepşii. Sună aiurea, dar chiar aşa se întâmplă.

Cele mai multe mişcări pentru spate vor implica într-o anumită măsura şi deltoizii posteriori, dar e greu să-i izolezi cum trebuie – pentru asta, nu există exerciţiu mai bun ca ridicările cu gantere din culcat pe o parte.

Întinde-te pe o parte pe o bancă orizontală; pentru stabilitate, lasă-ţi un picior să se sprijine pe podea şi susţine-ţi capul cu braţul care nu lucrează. Începe mişcarea cu braţul atârnând spre podea, cam la nivelul pieptului. Menţinând braţul încordat (dar şi foarte puţin flexat din încheietura cotului), ridică greutatea prin faţa corpului, conducând mişcarea cu cotul – ai grijă ca degetul mic să fie mai ridicat decât celelalte.

Ridică braţul până în momentul în care cotul aproape că e îndreptat spre tavan. Opreşte mişcarea înainte să simţi că greutatea opune mai puţină rezistenţă. Scopul acestui exerciţiu este de a „arde” deltoidul posterior!

Alternative

Ridicări laterale la cabluri, ridicări laterale din aplecat cu gantere. Când trebuie să te concentrezi asupra deltoizilor posteriori? Antrenamentul deltoizilor posteriori este foarte bun pentru a-l termina pe cel al spatelui. De asemenea, deltoizii posteriori pot fi folosiţi ca parte a unui set gigant, cu ramat cu o ganteră.

Formă şi funcţie

Originea deltoidului posterior este reprezentată de porţiunea inferioară a spinei scapulei. Inserţia se află pe partea laterală a humerusului, la tuberozitatea deltoidiană. Acţiunea deltoidului posterior este aceea de a întinde umărul şi a efectua rotaţia braţului spre exterior.

Deltoizi posteriori bombaţi: Antrenamentul

Ridicări laterale din culcat lateral pe bancă 3 Set. 12–15 Rep.
Ridicări laterale din aplecat 3 Set. 12–15 Rep.
Pec Deck Inversat 2 Set. 15–20 Rep.

Autor: Bryan Haycock muscleandfitness.ro

proteine & suplimente sportive

Recomandari FIT4PRO

FLOW 2:1:1 BCAA 360g

83,00 lei

FLOW 2:1:1 BCAA este o formula de aminoacizi cu aroma cu 5000 mg conținut de BCAA raport 2: 1: 1.

PREMIUM BCAA 8:1:1 GLUTAMINE

116,00 lei

Formula de recuperare și protecție cu BCAAs, Glutamină și un plus de Vitamina B6
Cu cel mai bun raport BCAA 8: 1: 1 (Leu: Iso: Val)
Crește și protejează masa musculară

După numeroase studii, Weider a dezvoltat BCAA 8: 1: 1 Glutamine – cea mai bună formulă pentru dezvoltarea masei musculare. Indiferent de ce sport practici.

PURE Hydro PRO 908g

138,00 lei

Conținut de proteine de 90% *, fără lactoză, fără gluten și fără zahăr.

PURE Whey PRO 1000g

88,00 lei

Pentru noua formulă PURE Whey PRO s-a folosit materia primă de calitate premium de la Fonterra la care s-a adăugat un complex de enzime digestive Nzyme System® (bromelaina, papaina, lactaza) pentru a maximiza absorbția și pentru a te ajuta să-ți atingi potențialul maxim.

Related Posts