Antrenamente, Sanatate

GREUTATE PENTRU CIRCULAŢIE

GREUTATE PENTRU CIRCULAŢIE. Ridicarea greutăţilor oferă numeroase beneficii, cum ar fi braţe, piept, umeri şi picioare mai mari şi mai puternice. Şi să nu uităm că ar putea să te facă mai atractiv pentru sexul opus. Bineînţeles, în plus faţă de aceste beneficii de suprafaţă; antrenamentul cu greutăţi este bun pentru fitness, prevenirea accidentărilor, anti-îmbătrânire şi pentru sănătate în general. Spre surprinderea multora, cercetările arată acum că ridicarea greutăţilor poate îmbunătăţi funcţionarea sistemului cardiovascular; ceea ce este raţional când te gândeşti că antrenamentul cu greutăţi creşte fluxul sanguin către muşchii lucraţi. Cel mai recent studiu care susţine acest lucru a fost prezentat la Întâlnirea Anuală a Colegiului American de Medicină Sportivă (ACSM); s-a demonstrate că ridicarea greutăţilor furnizează beneficii cardiovasculare similare exerciţiilor cardio.

ALERGARE SAU RIDICAREA GREUTĂŢILOR?

Cercetători de la Universitatea Norvegiană de Ştiinţă şi Tehnologie (Trondheim) au avut 62 de adulţi obezi într-un studiu în care; timp de 12 săptămâni; aceştia făceau fie antrenament cu intervale de intensitate ridicată (mai puţin de 90% din ritmul cardiac maxim, sau RCM), cu intensitate moderată (70% din RCM) sau antrenament de intensitate mare cu greutăţi (cinci seturi de împins cu picioarele la presă cu o greutate care să le permită maxim patru repetări). Oamenii de ştiinţă au determinat că în timp ce grupul care a făcut antrenament în intervale de mare intensitate (AIMI) a avut cea mai mare creştere a VO2 maxim (o măsură a capacităţii aerobice) şi a funcţiei endoteliale (capacitatea vaselor sanguine de a se dilate în timpul efortului), atât grupul care a făcut antrenament cu greutăţi cât şi cel cu antrenament cardio moderat au avut creşteri similare în amândouă măsurătorile.

INIMĂ SĂNĂTOASĂ

Mesajul acestui studiu este că antrenamentul cu greutăţi produce atât creştere a capacităţii aerobice cât şi o modificare a sănătăţii vaselor de sânge similare antrenamentului aerobic cu intensitate moderată. Aceasta înseamnă că antrenamentul cu greutăţi este o formă de exerciţiu fizic mai benefică decât cardio cu intensitate moderată întrucât are atât beneficii aerobice şi cardiovasculare, cât şi o creştere a forţei şi funcţiei musculare.

Articol: Tim Scheett – muscleandfitness.ro

proteine & suplimente sportive

Recomandari FIT4PRO

FIT4PRO Iso Whey 90+ 2.3kg

260,00 lei

PRET FINAL!!!! LICHIDARE STOC!!!!NU SE ACORDA ALTE REDUCERI!!!
FIT4PRO – Iso Whey 90+ este un izolat proteic din zer obţinut – izolat proteic din zer CFM, provenienta Glanbia, concentratie proteine 92%, aroma neutra

FIT4PRO Whey Pro 80+ 2.3kg

(O recenzie client)
215,00 lei 186,00 lei

PRET FINAL!!!!NU SE ACORDA ALTE REDUCERI!!!

FIT4PRO – Whey Pro 80+ este o combinaţie de concentrat proteic din zer şi izolat proteic din zer capabilă să satisfacă cele mai exigente pretenţii ale sportivilor care fac eforturi fizice intense şi au nevoie de o refacere rapidă. O porţie de Whey Pro 80+ conţine peste 5.000 mg de aminoacizi cu lanţuri ramificate (BCAAs), cu efect anticatabolic, ceea ce face ca să poată fi administrat şi înainte de antrenament.

Related Posts

Lasă un răspuns