Antrenamente

ÎMPINGE MAI DEPARTE (III)

FLUTURĂRI-ÎMPINS LA INELE
METODA VECHE FLUTURĂRI CU GANTERE

» Abordarea lui Gunar: “Acest exerciţiu crează o şi mai puternică instabilitate care aduce în acţiune diferite fibre musculare. Din punct de vedere al dezvoltării, este ceva mai mult decât a face fluturări cu gantere.”

» START: Apucă mânerele din frânghie (artforstrength.com) ca în poziţia pentru flotări. (Poţi folosi şi alte accesorii asemănătoare, cum ar fi inelele de gimnastică.) Cât de departe sunt tălpile depinde de nivelul tău de pregătire: Dacă eşti mai avansat, acestea vor fi mai departe în spate iar corpul va fi mai aproape de podea; începătorii vor adopta o poziţie a trunciului mai apropiată de verticală. Începe cu braţele extinse, palmele îndreptate una spre cealaltă iar corpul în linie dreaptă.

» Execuţie: Ţinând coatele puţin flexate, coboară încet trunchiul spre podea prin mişcarea mâinilor lateral. Când braţele sunt aproape paralele cu podeaua, contractă-ţi puternic pectoralii pentru a apropia mâinile într-o mişcare ca la fluturări. După un set de astfel de fluturări, continuă imediat cu un set de împins până la epuizare: Coboară trunchiul spre podea îndoind coatele şi împingându-l înapoi într-o mişcare ca de flotare.

» Sfatul lui Gunar: “Ai grijă să ţii şoldurile şi fesele în jos. Când apare oboseala, exista tendinţa de a ridica gluteii, dar trebuie să-i ţii coborâţi. Trebuie ca întreg corpul să fie o linie dreaptă, de la călcâie până la cap.”

FLUTURĂRI LA CABLURI COMBINATE CU ÎMPINS „DINAMITĂ”
METODA VECHE FLUTURĂRI LA CABLURI

» Abordarea lui Gunnar: „Aici, beneficiul constă în creşterea intensităţii – lucrezi mult mai greu decât dacă ai face doar fluturări. Pectoralii vor lua foc, pentru că împinsul „dinamită” completează perfect fluturările pentru a epuiza complet pieptul.”

» Start: Aşează-te între două mânere de la cablurile de sus ale helcometrelor poziţionate opus unul faţă de celălalt (cross over). Apucă mânerele, păşeşte în faţă astfel încât greutăţile să se ridice puţin de pe suport, şi începe cu braţele pe lângă corp şi coatele uşor flexate. Apleacă-te puţin înainte din şolduri.

» Execuţie: Menţinând coatele fixe, contractă-ţi pectoralii astfel încât să tragi mânerele până se întâlnesc, încordând puternic pieptul în vârful mişcării. Termină setul de fluturări, apoi, fără pauză, adu-ţi mâinile lângă corp, astfel încât poziţia să fie asemănătoare celei de la baza mişcării la flotările la paralele (cu palmele orientate în jos). Împinge mânerele direct spre podea, contractând puternic pectoralii la baza mişcării (asta e ceea ce se cheamă „împins dinamită”). Fă câte repetări poţi, până la epuizare. Un set de fluturări urmat de unul de „împins dinamită” înseamnă un set complet.

proteine & suplimente sportive

Recomandari FIT4PRO

Gold Whey 500g

(4 recenzii de la clienți)
62,00 lei

Weider Gold Whey (500g) – pudră proteică pentru prepararea de băuturi bogate în proteină whey. Conține globuline și glycomacropeptide, care se știe că sunt substanțe bioactive.

Isolate Whey 100 CFM 908gr Pudra proteica din zer

182,00 lei

Isolate Whey 100 CFM – este izolatul proteic cu cel mai ridicat conținut de proteine ​​din zer, având o concentrație proteică ~82% (aroma ciocolata)!

  • 100% izolat proteic din zer CFM
  • Sursă de înaltă calitate (Isolac®)
  • Fără Zahăr și fără Aspartam
  • Cu îndulcitori naturali: Ștevie (SweetLeaf®)
  • Îmbogățit cu enzime digestive (Digezyme®)

ISOLATE WHEY 100 este băutura proteică de care aveți nevoie. Alegeți calitatea Weider!

Premium Whey 2.3 kg Izolat proteic din zer

(O recenzie client)
299,00 lei

Weider Premium Whey – Combinație din izolat proteic din zer și concentrat proteic din zer obținut prin microfiltrare. Concentrație proteine: 78% + 2 g L-glutamină sub formă liberă per porție.

Pro Whey Complex 2kg Victory

209,00 lei

Noul produs din linia Victory, Pro Whey Complex 2kg, a fost formulat prin amestecul celor mai bune surse de proteina din lapte (concentrat si izolat proteic din zer, si caseina micelara) si din carne, avand o valoare biologica foarte mare. Acest produs poate fi luat la micul dejun, intre mese si, ca de obicei, dupa antrenament. Este o sursa naturala de aminoacizi, avand o concentratie de peste 21,5% de BCAA.

Related Posts