Antrenamente

LOVEŞTE ŞI FUGI

Loveşte şi fugi. Lucrează-ţi tot corpul într-un timp mai scurt cu acest circuit doar pe aparate.

„NU AM TIMP SĂ MERG LA SALĂ”. Da, cum să nu. Preşedintele Obama îşi poate strecura în program antrenamente zilnice, dar tu eşti pur şi simplu prea ocupat (deşi ai reuşit să-ţi inghesui în agendă episodul acela din Lege şi Ordine). Acum orice sală de culturism se poate adapta la nevoile celor care au un program încărcat, dar vor totuşi să-şi pompeze muşchii. Cum? Prin intermediul aparatelor multifuncţionale, toate aliniate astfel încât să te poţi muta rapid de la un exerciţiu la altul şi să ieşi din sală cât ai clipi.

Acest program de antrenament pentru tot corpul a fost gândit special pentru cei care au foarte puţin timp; estimăm că are nevoie de 20 de minute pentru a fi terminat. Pentru a grăbi lucrurile şi mai mult, efectuează antrenamentul în circuit, fără pauze între serii. Fă un set din fiecare exerciţiu, începând cu presa pentru picioare, şi mută-te rapid de la un aparat la altul. După aceea reia de la început şi repetă întregul circuit. Trebuie observat că ordinea exerciţiilor alternează între grupe musculare antagonice, între mişcări pentru partea superioară a corpului şi cea inferioară. Această rotaţie face ca pauzele între serii să nu mai fie necesare, îţi economiseşte timp şi îţi păstrează pulsul ridicat pentru o mai bună ardere a grăsimilor.

Prima oară vei efectua totuşi exerciţiile cu greutăţi relativ mici, cu multe repetări, pentru a antrena rezistenţa musculară. A doua oară vei mări greutăţile şi vei reduce numărul de repetări per set, pentru a îmbunătăţi forţa şi a declanşa hipertrofia. E antrenamentul complet, totul în doar 20 de minute.

Antrenament pentru tot corpul

Presa pentru picioare 2 ( seturi 1 )  15–20,8–10  (repetări)

Împins de la piept la culisant 2 ( seturi 1 )  12–15,6–8  (repetări)

Ramat la aparat sau tracţiuni la helcometru 2  ( seturi 1 )  12–15,6–8  (repetări)

Împins de la umeri la culisant 2   ( seturi 1 ) 12–15,6–8  (repetări)

Extensia gambelor 2  ( seturi 1 ) 15–20,8–10  (repetări)

Flexii pentru picioare 2  ( seturi 1 ) 12–15,6–8  (repetări)

Flexii pentru bicepşi la apara 2  ( seturi 1 ) 12–15,6–8  (repetări)

Împins pentru tricepşi la aparat 2   ( seturi 1 ) 12–15,6–8  (repetări)

Crunch la aparat  2   ( seturi 1 )  20–25,12–15  (repetări)

1Efectuează fiecare exerciţiu de două ori, în circuit: fă un set din fiecare exerciţiu, fără pauză între ele, apoi repetă.

Autor: Joe Wuebben – muscleandfitness.ro

proteine & suplimente sportive

Recomandari FIT4PRO

olimp
Whey Protein Complex 700g
Inchide

Whey Protein Complex 700g Olimp

81,00 lei

Calitate fără compromisuri pentru cel mai bun preț posibil!

weider
Mega Mass 4000
Inchide

Mega Mass 4000 PUNGA 4kg

233,00 lei

Culturistii incepatori sunt interesati de un singur lucru: cum sa castige suficienta masa musculara rapid. Timp de decenii răspunsul a fost: Mega Mass 4000!

FIT4PRO Whey Pro 80+ 2.3kg

215,00 lei 186,00 lei

PRET FINAL!!!!NU SE ACORDA ALTE REDUCERI!!!

CADOU: FIT4PRO – Tribusterol 80

FIT4PRO – Whey Pro 80+ este o combinaţie de concentrat proteic din zer şi izolat proteic din zer capabilă să satisfacă cele mai exigente pretenţii ale sportivilor care fac eforturi fizice intense şi au nevoie de o refacere rapidă. O porţie de Whey Pro 80+ conţine peste 5.000 mg de aminoacizi cu lanţuri ramificate (BCAAs), cu efect anticatabolic, ceea ce face ca să poată fi administrat şi înainte de antrenament.

FIT4PRO Iso Whey 90+ 2.3kg

260,00 lei 225,00 lei

PRET FINAL!!!! LICHIDARE STOC!!!!NU SE ACORDA ALTE REDUCERI!!!

CADOU: FIT4PRO – Tribusterol 80

FIT4PRO – Iso Whey 90+ este un izolat proteic din zer obţinut – izolat proteic din zer CFM, provenienta Glanbia, concentratie proteine 92%, aroma neutra

Lasă un răspuns