Antrenamente

Nu-ţi place să faci antrenamente cardio?

Nu-ţi place să faci antrenamente cardio, dar vrei să arzi grăsimea?

Urmează aceste sfaturi simple

PLEDOARIILE DE DESCHIDERE

Apărarea: Indiferent dacă îţi place sau nu să faci cardio, acest lucru e o necessitate absolută pentru culturiştii care vor să ardă grăsime la modul serios; într-o perioadă rezonabilă de timp. Dacă scopul principal al antrenamentelor cardio este acela de a arde grăsime; nu de a îmbunătăţi rezistenţa, ar trebui să faci cardio pe stomacul gol. Insulina, hormonul principal prin care corpul reglează depunerile de grăsime, reduce utilizarea depozitelor de grăsimi pentru energie şi reduce şi arderile. După ce mănânci, nivelul de insulină este mai ridicat. Deci, dacă efectuezi antrenamentele cardio fără să mănânci înainte, ar trebui să arzi cel mai eficient grăsimea corporală.

Acuzarea: Dacă faci cardio pe stomacul gol, nu vei reuşi să arzi mai multă grăsime. Corpul se va adapta şi dacă arzi mai multă grăsime într-un timp dat. Vei arde mai mulţi carbohidraţi şi mai puţine grăsimi în restul zilei.

DOVEZILE
  • Studiile au arătat că exerciţiile efectuate pe stomacul gol duc la un grad mai ridicat al arderilor grăsimilor, comparativ cu aceleaşi exerciţii efectuate după ce ai mâncat.
  • Cercetările demonstrează că exerciţiile pot creşte rata oxidării grăsimilor timp de 24 de ore, dar doar dacă te-ai antrenat înainte de prima masă a zilei.
  • Un studiu care a comparat schimbările în compoziţia corporală a subiecţilor timp de patru săptămâni, cu antrenamente efectuate pe stomacul gol sau după consumarea unei mese, nu a relevat nici o diferenţă semnificativă între cele două categorii de subiecţi.
  • Dar, deşi nu e relevant din punct de vedere statistic, acelaşi studiu a arătat că la subiecţii care au efectuat antrenamentele pe stomacul gol pierderea în grăsime a fost cu 60% mai mare decât în cazul celor care s-au antrenat după ce au mâncat, deşi ambele grupuri au avut acelaşi regim alimentar.
VERDICT

În general, dacă faci antrenamente cardio pe stomacul gol vei arde mai eficient grăsimile, în comparaţie cu efortul de tip aerob efectuat după ce ai mâncat.

SENTINŢA

Dacă îţi faci antrenamentul cardio înainte de prima masă a zilei, când nivelul de insulină este cel mai scăzut, vei arde mai eficient grăsimile. Când îţi începi programul de definire, fă-ţi antrenamentele cardio pe stomacul gol. Pe măsură ce te apropii de concurs şi nivelul tău de grăsime corporală este din ce în ce mai scăzut; treci la efectuarea antrenamentelor cardio după ce mănânci puţin, pentru a-ţi conserva mai eficient masa musculară.

Autor: Joe Wuebben – muscleandfitness.ro
proteine & suplimente sportive

Recomandari FIT4PRO

REAL PHARM REAL ISOLATE 100 – 700G

92,00 lei

Datorită utilizării metodei CFM (Cross Flow Microfiltration), produsul nostru este o sursă bogată de aminoacizi exogeni. Avantajele sale incontestabile sunt solubilitatea perfectă și valorile biologice înalte.

Real Pharm REAL MASS 1KG

39,00 lei

Proteina sănătoasă este rapid absorbită de corp, oferă o nutriție completă și te ajută în procesul de construire a masei musculare.

Real Pharm Real Whey 100 700G

62,00 lei

Proteina din zer de la Real Pharm oferă protecție împotriva reacțiilor catabolice dăunătoare pentru mușchi și  furnizează componentele de bază ale construcției musculare, ceea ce va crește eficiența antrenamentelor.

Related Posts