Antrenamente, Nutritie

PLAN ÎN TREI PUNCTE

PLAN ÎN TREI PUNCTE

CARE ESTE CEA MAI RAPIDĂ CALE DE A ARDE GRĂSIMILE ŞI DE A CONSTRUI MUŞCHI?

Când vrei să slăbeşti, trebuie să iei în considerare o serie de factori. Primul este aportul caloric. Apoi, trebuie să ai grijă de raportul între macronutrienţi – proteine, carbohidraţi şi grăsimi. Apoi trebuie să calculezi consumul caloric – câte calorii arzi.

Reducerea aportului caloric trebuie să înceapă cu scăderea numărului de calorii provenite din grăsimi, apoi ar trebui să reduci şi numărul caloriilor provenite din carbohidraţi, în timp ce consumul de proteină ar trebui menţinut la un nivel înalt şi constant. Poţi ajunge în punctul în care raporturile caloriilor provenite din proteine – carbohidraţi – grăsimi să fie de 60 – 30 – 10 sau chiar 70 – 20 – 10.

Aportul caloric total pentru femei – calculate în funcţie de înălţime şi structură corporală – poate varia între 900 de calorii pe zi şi 1700 calorii pe zi. Bărbaţii pot coborî până la 1200 de calorii pe zi şi pot urca până la 4000 de calorii pe zi. În medie, acest aport ar trebui să nu depăşească 1200 de calorii la femei, în vreme ce la bărbaţi numărul optim este de circa 2500 de calorii.

Acum hai să ne ocupăm de programul tău de antrenament: încearcă unul în circuit, de înaltă intensitate, care să-ţi permită să-ţi lucrezi tot corpul de două ori pe săptămână, în patru antrenamente. În principiu, vei efectua un program în circuit pentru întreaga parte superioară a corpului în prima zi, iar în ziua următoare vei trece la trenul inferior. A treia zi este destinată exclusive exerciţiilor cardio. În acest punct va trebui să te hotărăşti dacă reiei seria de antrenamente în circuit, sau iei o zi de pauză. Ai putea, de exemplu, să efectuezi exerciţii cardio de cel puţin trei ori pe săptămână, câte 30–45 de minute pe zi. Poţi include pedalatul, banda de alergare, sau chiar mersul pe jos în aer liber printre opţiuni. Încearcă să porţi un tricou sau un hanorac cu glugă şi pantaloni de trening din bumbac, pentru a transpira ceva mai mult. Indiferent ce opţiuni alegi, fii consecvent.

Respectă programul! Este foarte important. Dacă vei respecta aceste sfaturi, peste patru săptămâni vei observa o diferenţă notabilă în privinţa arderii grăsimilor, şi vei avea o densitate musculară mult îmbunătăţită.

Autor: James Davis (culturist profesionist IFBB, antrenor personal şi fondatorul Adoniss Innovations şi Adoniss Girlz) – muscleandfitness.ro

proteine & suplimente sportive

Recomandari FIT4PRO

Intense Pre-Workout 300g

69,00 lei

Victory Intense Pre-Workout este o combinatie de ingrediente atent selectionate care iti vor da acea scanteie pentru a intensifica antrenamentul!!!

  • Caffeina 200 mg
  • L-Citrulline Malate 3030 mg
    • – din care L-Citrulline 2128 mg

PURE ISO Pro 1000g

99,00 lei

PURE ISO Pro este produsa cu materia prima de calitate premium de la Fonterra si este suplimentata cu un complex de enzime digestive Nzyme System® (bromelaina, papaina, lactaza) pentru a maximiza absorbtia si a te ajuta sa iti atingi potentialul maxim.

Whey Aminos Victory Proteina din zer

120,00 lei

Aminoacizii sunt elementele de bază care alcătuiesc proteinele. Pentru ca organismul să metabolizeze proteinele, trebuie mai întâi să le transformi în aminoacizi. După un antrenament, mușchii au nevoie de aminoacizi biodisponibili rapid. De aceea am creat Whey Aminos (aminoacizi din proteine ​​din zer) care furnizează organismului aminoacizii de care au nevoie la momentul potrivit.