Antrenamente

Rock Hard (II) – Antrenament

rock hard (II)

Rock Hard (II) – Ai făcut deja cunoştinţă cu prima parte a acestui program – Provocarea Tare–ca–Piatra. Primele patru săptămâni au însemnat un nou stil de antrenament, cu scopul declarat de a-ţi transforma corpul. In loc de tradiţionalul antrenament divizat pe grupe musculare şi volum ridicat, folosim circuite pentru întregul corp, în toate zilele de antrenament. Aplicăm această strategie din două motive: unu, antrenamentele în circuit reprezintă cea mai bună metodă de a lucra diferite grupe musculare într-un timp foarte scurt. Doi, circuitele menţin pulsul ridicat prin păstrarea la minim a pauzelor, lucru care promovează definirea. Pe scurt, aceasta este metoda ideală pentru a transforma corpul într-un timp relativ scurt.

Rock Hard (II)

Partea a 2-a a acestui program foloseşte aceleaşi principii, dar le amplifică intensitatea. Vei observa că fiecare zi de circuite pentru întreg corpul este divizată în două mini-circuite, unele constând doar din două exerciţii (circuite numite uneori cuplu).

În timp ce toate zilele de antrenament în circuit din Partea 1 foloseau maxim trei circuite, unele zile din Partea a 2-a vor include patru sau cinci circuite, urmate de un exerciţiu deosebit de intens, pentru finalizarea antrenamentului. Această abordare are la bază idea că, pe măsură ce se instalează epuizarea, spre sfârşitul programului, circuitele mai scurte te vor ajuta să abordezi fiecare set cu intensitatea corespunzătoare. În plus, vei învăţa o gamă întreagă de exerciţii noi, unice, care te vor ajuta să-ţi sculptezi muşchii în timp ce te defineşti.

Intensitate maxima !

Pe scurt: cele patru săptămâni finale din cadrul Provocării Tare–ca–Piatra sunt mult mai intense decât primele patru. Pauzele sunt mai scurte. Antrenamentele includ mai multe exerciţii. Sesiunile cardio au o durată mai mare. Dieta conţine mai puţini carbohidraţi, şi mesele din ziua de pauză sunt şi mai frugale. Dacă ai avut impresia că recomandările legate de suplimentaţie sunt doar o ocazie de a face reclamă unor anumite produse, acum e momentul să te gândeşti mai serios la asta. În acest stadiu, chiar vei avea nevoie de un ajutor din partea suplimentelor, pentru a face faţă intensităţii antrenamentelor şi a te reface după aceea. Suplimentele potrivite sunt cheia succesului în acest caz. Inevitabil, pe parcursul programului, vei întâlni persoane care vor critica ceea ce faci, şi vor spune că aşa ceva e imposibil de realizat în practică.

Nu le da nici o atenţie. Acesta e un program special de transformare, având scopul de a te duce într-un punct maxim al formei, la fel cum sportivii care concurează se pregătesc pentru competiţii. În cazul tău, vârful de formă este reprezentat de „poza de după.” Pe lângă asta, dacă ai început acest program cu o cantitate considerabilă de grăsime corporală şi te-ai folosit de el ca să dai jos kilogramele nedorite, la sfârşitul acestui program vei avea o capacitate mult îmbunătăţită de a-ţi păstra forma fizică. Şi vei afla, de asemenea, că e mult mai uşor să stai în formă, decât să intri în formă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *