Antrenamente, Sanatate

SUPRAANTRENAMENT

SUPRAANTRENAMENT

IATĂ CUM SĂ RECUNOŞTI DACĂ EŞTI SUPRAANTRENAT ŞI CUM SĂ IEŞI DIN ACEASTĂ STARE

CE SĂ URMĂREŞTI

Oboseală – Scădere a presiunii sanguine
Ritm cardiac crescut în repaos – Iritabilitate
Probleme de digestie – Depresie
Scădere a forţei – Dureri articulare
Scădere a masei musculare – Probleme cu somnul

CE SĂ FACI CÂND EŞTI SUPRAANTRENAT

1) Reduce volumul, intensitatea şi/sau frecvenţa antrenamentelor, sau ia o pauză mai lungă , de 1–2 săptămâni
2) Renunţă la restricţiile dietetice obişnuite
3) Fă alte activităţi fizice în afara sălii
4) Începe să iei suplimente proteice (20 grame de zer imediat înainte de antrenament şi 40 grame de zer sau amestec de zer şi cazeină imediat după antrenament) şi glutamină (5 grame la micul dejun, înainte şi după antrenament, şi înainte de a merge la culcare)
5) Întoarce-te în sală cu un program restructurat care să includă mai puţine tehnici de intensitate mare, încărcături mai moderate şi mai multă odihnă între antrenamente

Lista cu “Nu face”

DACA VREI SĂ SLĂBESTI

DACA VREI MASĂ MUSCULARĂ

PREA MULT DINTR-UN LUCRU BUN

SUPRAANTRENAMENT

Articol: Eric Velazquez – muscleandfitness.ro

proteine & suplimente sportive

Recomandari FIT4PRO

Day & Night Casein 1.8kg

275,00 lei

Formulă de proteine ​​cu cazeinat de calciu și eliberare treptată de aminoacizi.

Maximum KREA GENIC Powder 554gr

143,00 lei

O nouă formă de prezentare, sub formă de pulbere, asigură o cantitate mai mare la un preț mai avantajos.

Related Posts

Lasă un răspuns