Antrenamente

300 UN FILM CLASIC (2)

Antrenamentul pentru 300: Ascensiunea unui imperiu

  • MUNTELE CU PUDURI. Exerciţiile sunt: balansarea pudului, genuflexiuni cu pudul ţinut în faţa pieptului şi flotări. Vei “urca muntele”, ascensiunea însemnând să adaugi repetări la fiecare set, apoi vei “coborî.” Schema de repetări este următoarea: 5–10–15–20–5–10–5.
  • Cu un pud de 20 de kilograme, execută câte cinci repetări pentru fiecare exerciţiu – balansări, genuflexiuni, flotări. Apoi, câte 10 repetări, şi aşa mai departe.
  • GENUFLEXIUNI CU ÎMPINS DE LA PIEPT DIN STÂND. NUMĂR MAXIM DE REPETĂRI. Încarcă o bară cu până la 35 de kilograme. Programează un cronometru astfel încât să emită un semnal sonor la fiecare 30 de secunde, timp de şapte minute şi jumătate. Execută cât de multe repetări de genuflexiuni cu haltera la piept cu împins de la piept, în 30 de secunde, apoi odihneşte-te 30 de secunde. NU lăsa haltera jos în tot acest timp, nici când faci pauze.
  • LOVITURA DE GRAŢIE PENTRU TRENUL SUPERIOR. Ia o pereche de gantere de 12–16 kilograme. Execută câte 10 repetări de ramat vertical, flexi şi ramat din aplecat. Apoi aşează-te pe o bancă orizontală şi efectuează repetări de împins din culcat până la epuizare, adăugând lanţuri de 18 kilograme la bară. Repetă această combinaţie de trei ori.

Recomandari FIT4PRO:

Related Posts

Lasă un răspuns