Antrenamente, Diverse

Noutăți – Fitness (II)

Noutăți – Fitness (II)

ATACĂ GREUTĂŢILE DUPĂ-AMIAZĂ

Antrenamentele efectuate după-amiază ar putea avea rezultate mai bune în privinţa dezvoltării forţei, conform unui studiu recent publicat în Journal of Strength & Conditioning. Acelaşi studiu a ajuns la concluzia că eficienţa şi performanţa fizică a antrenamentelor efectuate dimineaţa este una scăzută. Rezultatele obţinute lasă şi ele de dorit. Pe lângă aceste lucruri, antrenamentele de dimineaţă au un impact negativ asupra calităţii somnului.

MAI IA O CEAŞCĂ

S-a observat o legătură între consumul a 3-4 ceşti de cafea pe zi şi o scădere a riscului unei morţi premature. Vorbim şi despre o scădere a riscului de cancer, afecţiuni ale ficatului, diabet şi demenţă. Asta conform unui meta-analize a 201 de studii publicate în The BMJ. Cercetătorii au ajuns la concluzia că persoanele care beau 3-4 ceşti de cafea pe zi prezintă un risc scăzut de moarte prematură de orice natură şi o scădere a riscului de a dezvolta boli cardiovasculare, în comparaţie cu cei care nu beau cafea. Noi cercetări efectuate la Universitatea din Sydney demonstrează că antrenamentele cu greutăţi reduc cu 31% riscul de cancer.

NUCILE, ŞI MAI BUNE

Consumul regulat a câtorva nuci în fiecare zi este şi mai strâns legat de un risc scăzut de a dezvolta boli cardiovasculare decât se credea înainte. La această concluzie a ajuns un studiu publicat de Journal of the American College of Cardiology. Subiecţii care au consumat 5 sau mai multe porţii de nuci în fiecare săptămână au prezentat un risc de a dezvolta boli cardiovasculare cu 14% mai scăzut. Un risc de infarct cu 20% mai scăzut decât cei care nu consumau nuci. O porție mică (12-15 nuci, de exemplu) are un aport de 160-190 de calorii, dar te mențin sătul câteva ore. De ce? Pentru că nucile, alunele, migdalele sunt o bună sursă de acizi grași și proteine.

NUMĂRATUL AJUTĂ

Un studiu publicat în The Journal of Retailing a descoperit faptul că afişarea conţinutului caloric pe meniu i-a făcut pe oameni să mănânce, în general, mai puţin cu 27 de calorii la fiecare masă. De asemenea, prezenţa în meniu a numărului de calorii pentru fiecare porţie a dus, pentru restaurante, la o scădere medie de 15 calorii la fiecare masă. Indivizii supraponderali au consumat în medie cu 83 de calorii mai puţin la fiecare masă.

ŢINE LA EFORT CA LA OCHII DIN CAP!

Datele obţinute dintr-un studiu de mare anvergură arată că persoanele care au făcut exerciţii fizice – cel mai mult cu intensitate moderată până la ridicată – prezintă un risc de glaucom cu 73% mai scăzut când îmbătrânesc, în comparaţie cu sedentarii. Cu fiecare 10 minute adăugate la exerciţiile fizice pe săptămână, riscul de a dezvolta această boală a ochilor scade cu 25%.

HIIT PENTRU EVITAREA CATABOLISMULUI

Reducerea consumului de carbohidraţi în timpul HIIT* te poate feri de catabolism; conform unui studiu publicat în American Journal of Physiology. Când şoarecii incluşi în experiment au urmat antrenamente de acest tip, pe fondul unui regim hipocaloric, au prezentat un nivel mai bun al glucozei şi al toleranţei la insulină. Ei nu au pierdut la fel de multă masă musculară ca şoarecii care au făcut efort de intensitate moderată; cu acelaşi regim alimentar. *HIIT – High Intensity Interval Training – Antrenament pe intervale, cu o intensitate ridicată a efortului.

proteine & suplimente sportive

Recomandari FIT4PRO

Real Pharm Beta Alanina 300g

56,00 lei
Beta Alanine Real Pharm, care conține aminoacidul proteic de bază, vă va oferi:
  • Putere;
  • Forta;
  • Concentrare;
  • Reducerea oboselii și refacere perfectă după efort intens.

Real Pharm Creatine 300g

33,00 lei

Creatina Real Pharm 300g este o creatină monohidrată de cea mai bună calitate, îmbogățită cu o doză perfect ajustată de L-taurină, un aminoacid specializat – această combinație de ingrediente active te va face să observi rapid efectele creatinei, al cărei potențial va fi folosit în proporție de 100% !

Real Pharm EAA 180 caps

63,00 lei
Adaugă în coș

Related Posts