Nutritie

CUM SĂ DEVII MASIV…

Pentru hard-gainerii frustraţi, acumularea de masă musculară este posibilă, chiar şi mâncând „curat”. Asta dacă respectă anumite reguli de dietă şi programe de antrenament…

Î: Există vreo metodă prin care pot să devin mai masiv fără să acumulez prea multă grăsime?

R: Acumularea de masă musculară pe fondul unui regim alimentar necesită extrem de multă disciplină, combinată cu o strategie adecvată. În nici un caz nu îţi va fi permis să stai tolănit pe canapea şi să înfuleci mâncare chinezească. Seamănă mai degrabă cu modul în care te-ai pregăti să joci un supererou în filme.

Avem nevoie de 20% grăsimi în dietă

„Vrei să devii mare dar definit? Primul şi cel mai important lucru pe care trebuie să îl înveţi este împărţirea alimentelor”, spune Jim White, purtător de cuvânt al Academiei de Nutriţie şi Dietetică.

Începe-ţi ziua cu mai multe grupe de alimente odată: cinci albuşuri, un fruct, şi nişte avocado pentru grăsimi sănătoase şi fibre.

O grămadă de oameni se gândesc „Nu pot mânca grăsimi. Dacă mănânc grăsimi, o să fiu gras.” Acest lucru nu este adevărat. Avem nevoie de 20% grăsimi în dietă”, spune White. O gustare după micul dejun, compusă din migdale sau nuci, este o idee bună pentru a adăuga grăsimi sănătoase şi proteine.

Cheia succesului este să mănânci consistent şi consecvent

O alegere bună pentru masa de prânz este o salată, cu legume sărace în amidon şi proteină, cum ar fi puiul. Pentru gustarea de după-amiază, încearcă humus cu biscuiţi din făină integrală. Cheia succesului este să mănânci consistent şi consecvent. Iar în ceea ce priveşte cina: evită grăsimile, şi mănâncă 150 de grame de carne slabă.

„Dacă vrei să câştigi masă musculară de calitate trebuie să înveţi să alegi carnea slabă, ca muşchiul de vită, puiul şi peştele”, spune White.

„Combină carnea cu ceva amidon: orez, fasole, quinoa, cuşcuş sau cartof dulce, de exemplu. Acestea sunt bazele unei diete curate.

Constanţa e cheia succesului

Pentru a lua în greutate trebuie pur şi simplu să mânânci cantităţi mai mari din aceleaşi alimente sănătoase pe care le mănânci când vrei să dai jos kilograme.

La regimul de slăbit obişnuiai să mănânci o cană de fulgi de ovăz la micul dejun! Acum mănâncă o cană şi jumătate; în loc să mănânci 120–150 de grame de pui la cină, creşte cantitatea la 180 de grame.

Constanţa e cheia succesului, şi deşi e greu să ţii regim, asta te va menţine pe drumul cel bun. Acest lucru înseamnă să-ţi planifici mesele şi gustările. Aşa că pregăteşte-te să treci la un program alimentar nou, mai sănătos.

FRIPTURĂ CU LEGUME LA TIGAIE PENTRU O MASĂ „CURATĂ” GATA IMEDIAT, PRĂJEŞTE ÎNTR-O TIGAIE WOK CARNE, LEGUME, NUCI ŞI OREZ BRUN.

Autor: Chris Giblin – muscleandfitness.ro

proteine & suplimente sportive

Recomandari FIT4PRO


Ovowhite Instant 100% Egg Protein 453 g
Inchide

Ovowhite Instant 100% Egg Protein 453 g

77,00 lei

Ovowhite Instant 100% Egg Protein 453 g – o formulă delicioasă fără zaharuri, fără carbohidrați și fără adaos de grăsimi sau ingrediente nocive. 100% proteină naturală pură de ou alb.

Whey Protein Complex 2.27kg

254,00 lei

Calitate fără compromisuri pentru cel mai bun preț posibil!

Mega Mass 4000
Inchide

Mega Mass 4000 PUNGA 4kg

233,00 lei

Culturistii incepatori sunt interesati de un singur lucru: cum sa castige suficienta masa musculara rapid. Timp de decenii răspunsul a fost: Mega Mass 4000!

FIT4PRO Iso Whey 90+ 2.3kg

225,00 lei

PRET FINAL!!!! LICHIDARE STOC!!!!

FIT4PRO – Iso Whey 90+ este un izolat proteic din zer obţinut – izolat proteic din zer CFM, provenienta Glanbia, concentratie proteine 92%, aroma neutra

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *