PREGĂTEŞTE-TE SĂ FII DEFINIT

PREGĂTEŞTE-TE SĂ FII DEFINIT

DE ADAM GONZALEZ

SUPLIMENTELE POTRIVITE VOR ADĂUGA INTENSITATE ANTRENAMENTELOR TALE ŞI TE VOR FACE SĂ ARZI GRĂSIMEA MAI EFICIENT. PREGĂTEŞTE-TE SĂ FII DEFINIT!

Când scopul tău principal e să-ţi creşti nivelul de energie la antrenamente şi să grăbeşti arderea grăsimilor, trebuie să-ţi regândeşti schema de suplimentaţie.
Am alcătuit în cele ce urmează o listă cu suplimentele care te vor ajuta să faci antrenamente grozave, chiar dacă ţii regim, iar rezervorul energetic al corpului este privat de macronutrienţi (carbohidraţi şi proteine). Acestea îţi vor îmbunătăţi concentrarea, nivelul de energie şi hidratarea înainte de antrenament, astfel încât vei putea să efectuezi antrenamente mai lungi şi mai intense, declanşând astfel o creştere a arderii grăsimilor. Iată suplimentele pe care ar trebui să le ai în vedere când îţi prepari shake-ul dinainte de antrenament:

YOHIMBE ÎŢI ALIMENTEAZĂ CORPUL CU ENERGIE DIN DEPOZITELE DE GRĂSIME
Unul din beneficiile acestui extract din scoarţa unui arbore din vestul Africii este reprezentat de capacitatea sa de a încuraja arderea rezervelor de grăsimi pentru energie. Acest lucru are o importanţă vitală mai ales în momentele când te antrenezi, pentru că poţi astfel să te foloseşti de grăsimea corporală pentru a declanşa creşteri musculare. Yohimbe reuşeşte să facă acest lucru prin dezactivarea receptorilor alfa – 2, care încearcă să împiedice arderea grăsimilor pentru energie. Receptorii alfa – 2 previn secretarea norepinefrinei (noradrenalina, un hormon şi un neurotransmiţător) care îmbunătăţeşte acuitatea cognitivă şi vigoarea.

PLUMBAGO ALB (PLUMBAGO ZEYLANICA) ÎMBUNĂTĂŢEŞTE CONCENTRAREA ŞI NIVELUL DE ENERGIE
Această plantă este folosită de mulţi ani în medicina ayurvedică pentru tratamentele anti-inflamatorii şi antimicrobiene, în numeroase afecţiuni.
Dar cel mai mare avantaj al său este efectul de stimulare a sistemului nervos central (SNC), având calităţi neuro-protectoare. Încetineşte activitatea radicalilor liberi şi minimalizează reziduurile metabolice, sprijinind astfel buna funcţionare a creierului. Pe lângă toate acestea, are o influenţă pozitivă semnificativă asupra secreţiei de dopamină, substanţa care semnalizează o activare mentală sporită. La rândul său, acest lucru se traduce prin antrenamente mai intense şi mai productive.

GLICEROLUL ÎMBUNĂTĂŢEŞTE VASCULARIZAREA ŞI HIDRATAREA
Acest produs secundar al fabricării săpunului este un lichid incolor, vâscos, care are o mulţime de benefi cii. Unul dintre acestea este reprezentat de rolul său pozitiv ca supliment pre-antrenament. Administrarea de glicerol înainte de antrenament te ajută să te defi neşti şi îmbunătăţeşte vascularizarea. Un alt beneficiu crucial al glicerolului ca supliment sportiv constă în capacitatea sa de optimizare a hidratării, ceea ce duce la performanţe mai bune. Glicerolul are acest efect datorită creşterii osmopolarităţii, permiţând lichidelor să fi e transportate în organism acolo unde este nevoie de ele. Dacă îţi păstrezi corpul hidratat, îţi îmbunătăţeşti nivelul de energie şi rezistenţa.

STIMULATORII SISTEMULUI NERVOS CENTRAL ÎŢI PREGĂTESC CORPUL PENTRU ANTRENAMENTE INTENSE
Suplimentele din această categorie, din care face parte şi cafeina, îţi stimulează corpul şi mintea pentru antrenamente mai efi ciente. Cafeina te ajută să ridici greutăţi mai mari şi îţi îmbunătăţeşte rezistenţa, ducând în acelaşi timp la folosirea rezervelor de grăsime pe post de energie. Pe lângă aceste lucruri, măreşte capacitatea de concentrare. Printre alţi stimulatori ai SNC se numără suplimente mai puţin cunoscute, cum ar fi cele două din plante: Indigofera pulchra, care are un efect pozitiv asupra acuităţii mentale, şi Securinega Suffruticosa, care conţine un antagonist al receptorului GABA (acidul gama-aminobutiric) cu efect stimulator.
Articol preluat din REVISTA Muscle&Fitness